NepalPenukar kuasa grad pengasinganPengenalan standard pemeriksaan sebelum meninggalkan kilang

  • masa pelepasan:2024-03-02 22:07:52
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:592
  • Penerangan pantas:

    Nepal,Solusi pengurangan getaran jambatan kabel adalah untuk mengubah sambungan keras antara jambatan bas dan pengubah jenis k

Kandungan artikel

Solusi pengurangan getaran jambatan kabel adalah untuk mengubah sambungan keras antara jambatan bas dan pengubah jenis kering, dan solusi pengurangan getaran dibuat di jambatan kabel.

Dry type transformer factory

NepalApabila bahan pengasingan peralatan elektrik terlalu panas, gas sekeliling akan menyebabkan sejenis bau. Bau seperti ini boleh dibau oleh staf patrol biasa. Apabila anda mencium bau seperti itu semasa pemeriksaan biasa, peralatan mekanik yang mengurangi getaran frekuensi tinggi, seperti platform mengurangi getaran frekuensi rendah dipasang di bawah pengubah jenis kering, yang boleh mengurangi penyebaran turun getaran pengubah jenis kering. Kemudian gantikan sambungan antara pengubah jenis kering dan bangunan teknik sekeliling, jalan, dll. dengan sambungan fleksibel atau gunakan peralatan mekanik penyorban kejutan kuning elastik untuk mencegah getaran menyebar menurut sambungan yang ketat. Jika mungkin, bilik pengubah jenis kering juga boleh dipotong suara dan dihiasi, dan plat penyorban suara dan penyunting penyunting suara boleh digunakan untuk meningkatkan kapasitas penyunting suara bilik pengubah jenis kering.

Pengambilan sampel diluar akan dilakukan dalam hari matahari atau cuaca kering dengan kelembapan lingkungan rendah. Semasa pengambilan sampel, salji, angin dan pasir.

Selepas ujian,NepalHarga pengubah jenis kering 1000kW, sambungkan hubungan isyarat data relay kereta dengan litar penggera, hubungan tarik-masuk dengan litar pembukaan, dan laraskan nilai perlindungan yang berlebihan.


NepalPenukar kuasa grad pengasinganPengenalan standard pemeriksaan sebelum meninggalkan kilang



Kapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.

Pembuat pengubah akan memperkenalkan efisiensi pengubah kepada anda

Bunyi dalam kes kegagalan fasa

Hasil ujianKebocoran minyak dari pot porcelain dan ukuran aras minyak kaca laminat

Sebelum dan selepas mengambil sampel, bersihkan periferi port sampel dengan kain bersih atau tanpa rambut.

Alasan utama ialah kualiti penyeludupan penyeludupan listrik adalah lemah, terdapat penyeludupan kosong, penyeludupan terbuka, lubang jarum, lubang pasir dan kekurangan lain dalam penyeludupan. Penukar minyak mudah ditutup dengan serbuk penyeludupan dan cat apabila meninggalkan kilang, dan bahaya keselamatan yang berpotensi terdedah selepas operasi. Selain itu, getaran induksi elektromagnetik akan memecahkan penyeludupan listrik dan menyebabkan kebocoran.


NepalPenukar kuasa grad pengasinganPengenalan standard pemeriksaan sebelum meninggalkan kilang



Dalam kes menggunakan pengubah jenis kering, pelanggan mesti menguasai kaedah kabel. Jika ada masalah dalam kabel, ia mudah menyebabkan kesalahan biasa dalam aplikasi. Jadi, apa mod kabel pengubah jenis kering?

Pelanggan pertamaDalam terma tempat penggunaan, pengubah jenis kering kebanyakan digunakan dalam & ldquo; Jenis & rdquo; anti api dan anti letupan Ia mudah digunakan dalam bangunan-bangunan teknik besar dan medium-sized dan bangunan-bangunan multi-tingkat; Pengubah minyak ditenggelamkan kerana & ldquo; Kecelakaan & rdquo; Kemungkinan ada minyak atau kebocoran selepas api, dan kebanyakan tempat aplikasi yang menyebabkan kemalangan api mudah dipilih di bangunan-bangunan teknik besar dan medium dan bangunan-bangunan berbilang tingkat;

Pemilihan akan dilakukan mengikut ciri-ciri muatan kuasa. Terdapat banyak jenis muatan kuasa, dan pengubah jenis kering berbeza patut digunakan untuk muatan kuasa berbeza. Jika aras impuls piawai muatan kuasa kurang dari kV, pengubah jenis kering kelas H patut dilaksanakan. Jika aras kesan piawai muatan kuasa melebihi kV. Penukar jenis kering akan diletakkan dengan lem resin epoksi.

Menghindarkan penuaan dan kerosakan pengubah kuasa pengisihan inti besi: penuaan pengisihan inti besi atau kerosakan lengan tahan air yang memegang bolt jangkar akan menyebabkan vortex besar inti besi, dan pemanasan jangka panjang inti besi akan menyebabkan penuaan pengisihan.

NepalApabila pembuat sampel pengubah kuasa dari tangki minyak kereta, selepas membuka penutup penutup,NepalPengubah terjun minyak 3000, tekan paip cabang dengan ibu jari anda, dan lepaskan ibu jari anda untuk memasukkan minyak ke dalam paip,

Kapasiti pembawa setiap muatan berbeza. Secara umum, pengubah jenis kering patut berfungsi di bawah kapasiti bernilai, sementara pengubah minyak mempunyai kapasiti kerja muatan yang lebih baik.

Segel kebocoran minyak

NepalMaklumat produk lain
  • CarraraRancangan jambatan naik bimbitMengendalikan Kecacatan Lukisan Sejuk

    CarraraRancangan jambatan naik bimbitMengendalikan Kecacatan Lukisan Sejuk

  • Verwotslawek10 ton jambatan naik bimbitRamalan arah aliran

    Verwotslawek10 ton jambatan naik bimbitRamalan arah aliran

  • VerwotslawekPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiMasalah luar biasa yang dihadapi pasaran

    VerwotslawekPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiMasalah luar biasa yang dihadapi pasaran

  • VerwotslawekLif rumah villa penglihatan kecilTidak konvensional

    VerwotslawekLif rumah villa penglihatan kecilTidak konvensional

  • BanjaranPembelian pengubah jenis keringDua masalah dengan peningkatan

    BanjaranPembelian pengubah jenis keringDua masalah dengan peningkatan

  • SalbruckenEksperimen platform angkat hidraulikPerlu meningkatkan kelambatan

    SalbruckenEksperimen platform angkat hidraulikPerlu meningkatkan kelambatan

  • SalbruckenTanda jembatan naik bimbitTrend pembangunan

    SalbruckenTanda jembatan naik bimbitTrend pembangunan

  • Brasilia10 ton jambatan penerbangan tetapHarga dan keadaan pengeluaran dan penjualan

    Brasilia10 ton jambatan penerbangan tetapHarga dan keadaan pengeluaran dan penjualan

  • segera:Peringatan: Maklumat NepalPenukar kuasa grad pengasinganPengenalan standard pemeriksaan sebelum meninggalkan kilang memberi anda NepalPenukar kuasa grad pengasinganPengenalan standard pemeriksaan sebelum meninggalkan kilang oleh syarikat kami, perkhidmatan NepalPenukar kuasa grad pengasinganPengenalan standard pemeriksaan sebelum meninggalkan kilang dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk NepalPenukar kuasa grad pengasinganPengenalan standard pemeriksaan sebelum meninggalkan kilang, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian NepalPenukar kuasa grad pengasinganPengenalan standard pemeriksaan sebelum meninggalkan kilang. NepalPenukar kuasa grad pengasinganPengenalan standard pemeriksaan sebelum meninggalkan kilang di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di NepalPenukar kuasa grad pengasinganPengenalan standard pemeriksaan sebelum meninggalkan kilang, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!